Unibertsitateko udako ikastaroa

Iruña - Iruña

2022ko irailaren 28a, asteazkena - 00.00etan
  • Udako Ikastaroak. PCI: Ikerketarako Metodologia Barneratzaileak
Museoen Zerbitzuak Kultura Ondare Immaterialaren eremuan duen etengabeko prestakuntzako programaren lehen edizioa.
Prestakuntza-ildo honen helburua da IIPren eremuan ikerketa eta landa-lana sistematikoki eguneratzen aurrera egitea.
Museoen Zerbitzuaren udako ikastaroak (Ondare Etnologiko eta Immaterialaren Bulegoa), Nafarroako unibertsitate publikoekin lankidetzan, jarraipenerako prestakuntza-ekintza gisa planteatzen dira. Kultura Ondare Immaterialari eta Ondare Hezkuntzari buruzko ikerketan lan-metodologia barneratzaileak txertatzea du helburu. Unibertsitateko komunitateari zuzentzen zaio (irakasle-taldeak, ikertzaileak, ikasleak), irakaskuntza-, ikerketa- eta dibulgazio-jarduerarako ikuspegiak, gaiak eta tresnak eskaintzeko.
Honako hau da 2022ko edizioa: ONDARE KULTURAL INMATERIALA: IKERKETARAKO TOLOGIA SARTERRIK GEHIGARRIAK I. Genero-ikuspegia

• Información general e inscripciones:

UPNA

UNED Tutera