Museoen Nazioarteko Eguna

Arte Modernoko Muñoz Sola Museoa

Tudela

2023ko maiatzaren 18a, osteguna - 18.30etan

Artistak gidatutako bisita Juan Carlos Leonen "BIC" erakusketara.
Ordutegia: 18: 30ean. Doako izen-ematea museora deituz (948 402 640)

Tuteran jaio zen artista, 1970eko azaroaren 29an. Txiki-txikitatik ditu kezka artistiko handiak. Maitasunez gogoratzen dut, ikasle txarreko garaian liburuak boligrafozko marrazkiz betez eskoletatik distraitzen nintzenean. Karrera artistiko akademiko bat eraman ezinik, modu autodidakta batean sortzen hasi zen, lehen etapa batean, oliozko edo akrilikozko pinturekin, baina marrazteko zailtasunekin topo egin ondoren, zailtasun hori gainditzeko arma gisa BIC boligrafo bat hartzea erabaki zuen, marrazketa hutsez. Emozioei forma ematea eta pertsonen barnera irits daitezkeen sentimenduak adierazteko bideratzea izango da haien motibazioetako bat.
Bere ibilbidean, taldeko eta banakako erakusketetan parte hartu ahal izan du Tuterako Félix Ferrera Fundazioan eta Bartzelonako galerietan: Per-for-Art espai Galerian, Galería cinco monos eta Centre Porta Sollerren, eta Tuterako Fundación María Forcadan.

Erakusketa apirilaren 19tik ekainaren 30era bisitatu ahal izango da Arte Modernoko Muñoz Sola Museoan.
Museoaren ordutegia: asteazkenetik larunbatera, 10: 30etik 13: 30era eta 16: 00etatik 19: 00etara.
Igande eta jaiegunetan 10: 30etik 13: 30era.