Museora bisitak, Gaz Kaló Federazioaren eskutik

Xabierko Gazteluaren Museoa

Javier

2023ko maiatzaren 18a, osteguna - 00.00etan

Xabierko Gaztelua Museora doako 3 bisita gidatu egitea proposatzen da, bertako ondare artistikoa eta Nafarroako historia gerturatzeko eta gure erkidegoko pertsonaiarik garrantzitsuenetako baten, San Frantzisko Xabierkoaren, bizitza ezagutarazteko. Gaz Kaló, Nafarroako Ijito Elkarteen Federazioa, Nafarroan, eta zehazkiago, Zangozako eskualdean, berdintasun sozialaren aldeko lanean egindako ibilbide luzeagatik nabarmentzen da.

Proposamen honen helburua da biztanleriaren adin-tarte guztiak bilduko dituen kultura- eta prestakuntza-jarduera bat eskaintzea.

12: 00etan. Helduentzako bisita gidatua. Gehienez 25 lagunentzako proposamena.

16: 00etan. 6-10 urte bitarteko haurrentzako bisita txikia. Gehienez 10 umerentzako proposamena.

Xabierko San Frantziskoren bizitza eta Gazteluaren historia ezagutzeko bisita parte-hartzailea, bere adinera egokitutako jarduera dibertigarrietatik abiatuta.

17: 00etan. 12-15 urteko nerabeentzako gazteen bisita. Gehienez 20 lagunentzako proposamena.

Jarduera parte-hartzailea da, eta taldeko kideek Javierren alderdi desberdinak ezagutuko dituzte, jarduera batzuen bidez. Jarduera horien bidez, Javierren alderdi desberdinak landu beharko dituzte.

Xabierko San Frantziskoren bidaiak, Gazteluaren eraikuntza, Nafarroa Xabierkoaren garaian, Xabierkoaren antolaketa soziala. XVI eta Xabierko Kristoa eta Heriotzaren Dantza dira jarduera didaktiko honetan lantzen diren gaiak.

Teknologia berrien erabilera funtsezkoa da prozesu honetan, errealitate horiek nerabeari modu atsegin eta dibertigarrian hurbiltzeko.