"Interestratos" erakusketaren bisita gidatua

Alzuza

2023ko maiatzaren 21a, igandea - 12.30etan

Ordutegia: 12: 30etik 13: 30era

Interestratos Nora Aurrekoetxea (Bilbo 1989), Miren Doiz (Iruñea, 1980) eta Marina González Guerreiro (A Guarda, 1992) artistek egindako esku-hartzeetan oinarrituta eskulturak formalizatzeko modu berriak ikusarazten dituen erakusketa-proiektua da. Bere proposamenak eskultura-jardunerako hurbilketa garaikidea dira, errealaren eta subjektiboaren arrastotik hurbil daude eta egungo sorkuntzaren gakoak zehazten dituzten materialen eta eraikuntza-moduen aniztasunari erantzuten diote.

Bisita honetan, Jorge Oteizaren eskultura-proiektuari dagokionez, egungo sorkuntzaren gakoetako batzuk aztertuko dira.

Jarduera guztiak doakoak dira. Plaza mugatuak. Aldez aurretik izena eman behar da 948332074 telefonoan edo didactica@museooteiza.org helbidean.