Museoen Nazioarteko Eguna
International Council of Museums Nafarroako Gobernua

Hutsuneari buruzko gogoetak. Yoga, meditazioa eta artea.

Jorge Oteiza Fundazio Museoa

Alzuza

2023ko maiatzaren 21a, igandea - 09.30etan

Ordutegia: 9:30-12:00

Oteiza Museoak Altzuza herri txikian duen kokagune bakarra izango da museoko terrazetan yoga eta meditazio saio bat taldean egiteko topaleku. Ondoren, bisita bat egingo da museoko bildumara. Bertan, Oteizaren obraren barruan dagoen hutsunearen eta espiritualtasunaren arteko loturari buruz hausnartuko da.

Toga saioa Iruñeko Sadhana Yoga Shala Eskolako Roberto Ariasek emango du eta ondoren Oteiza Museora egingo den bisita ikastetxeko Hezkuntza Estetikoko arduradun Aitziber Urtasunek gidatuko du.

Parte-hartzaileak: Yoga eta meditazioa praktikatzeko interesa duen edonor. Parte-hartzaile bakoitzak bere esterilla ekarri beharko du.

Jarduera guztiak doakoak dira. Plaza mugatuak. Aldez aurretik izena eman behar da 948332074 telefonoan edo didactica@museooteiza.org helbidean.